donderdag 6 oktober 2011

Tilda swap


Hierboven zie je mijn bijdrage aan een Tildaswap.Op hyves beheer ik een tildahyves en daar heb ik onlangs een SWAP georganiseerd. Er waren niet zo heel veel deelnemers, maar voor een eerste keer helemaal niet erg.

Gister moesten de pakketjes bij de ruilmaatjes op de mat liggen en vandaag mogen de foto's geplaatst worden op de hyves...
Je snapt ik, ben de hele tijd aan het kijken of er al een nieuwe foto is geplaatst, ben zo benieuwd!
Wat vond ik het leuk om te organiseren en iets te maken voor iemand anders! Het was wel lastig omdat we een beperkt budget hadden ( 5,00 euro),
dacht dat is wel leuk voor het uitdagende aspect! Tot nu toe lijkt het iedereen goed gelukt te zijn, maar ja nog niet alle foto's staan erop...


Dit slakkenspeldekussen,zakje en Zpaghetti sleutelhanger in vrolijke kleurtjes kreeg ik van Andrea. Denk dat het snel ingepikt gaat worden door onze dochters!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten