zondag 19 oktober 2014


Het is alweer een tijd geleden dat ik hier was...
Niet omdat ik niet wilde maar omdat ik het toch heel druk heb gehad! Onlangs heb ik voor een bruiloft de zaal-aankleding mogen doen. Hiervoor maakte ik ook prachtige bloemstukken e.d. Een hele klus, maar wel erg leuk. Als ik het niet vergeet zal ik binnenkort daarvan ook even de foto's plaatsen. Ondertussen ben ik nog niet heel veel aan de fröbel geweest. Wel heb ik dingetjes ontworpen voor de verjaardagen die er weer aankomen. Maar echt het er voor gaan zitten kwam er maar niet van...





Totdat een lieve vriendin vorig weekend lekker bij ons kwam logeren en we er een echte knutseldate van konden maken. Zij maakte al haar "to do" projecten af. Je kent het wel... van die projecten die maar blijven liggen. En ik maakte deze winterse sneeuwman. Ik werd geïnspireerd door de sneeuwmannen van Cotton Candy Creations. Omdat ik geen patroon van deze sneeuwpoppen heb, ben ik zelf maar gaan tekenen.. Ik ben erg blij met dit mannetje!







1 opmerking: