zaterdag 3 april 2010

lappenmand 2

Lieve volgers,

Het lijkt hier wat rustig.... maar dat is het allezins!
nu zit ik zelf niet meer zo in de lappenmand(slik nog wel elke dag antibiotica en dat zeker nog tot mei) maar mijn man in spé des te meer...

Gelukkig is hij nu weer thuis, maar hij is donderdag met de ambulance bij de huisarts opgehaald om naar het ziekenhuis te gaan, omdat ze dachten dat er iets met zijn hart was...(woensdag waren we al naar de wachtdokter geweest,nadat we maandag ook al in de behandelkamer waren geweest,abonnementje?)

Nu heeft hij 10 dagen bedrust en 3x daags ibuprofen en over 3 weken krijgt hij een controle echo van zijn hart...

Dus, helaas geen kunstwerken om te showen, geen naaimachien op tafel, maar zorgen dat alles hier een beetje loopt.Maar dat doe ik natuurlijk met liefde, al wil ik wel heel graag de lente collectie op de site tonen,helaas is deze dus nog niet af :(

Onze dames zijn wel lekker creatief bezig...
Ze zijn potjes aan het verven om straks zaadjes in te planten.

Straks even naar de kinderboerderij, naar de lammetjes...
Lente...heerlijk!

Oja, voor ik het vergeet: iedereen een hele fijne Pasen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten