zaterdag 17 april 2010

lente collectie.... wordt waarschijnlijk zomercollectie

Wat een pech hebben wij op het moment... mijn aanstaande is al weer een tijdje bij huis met een ontstoken hartzakje.Wij sparen inmiddels airmiles bij de huisarts, freebees bij het ziekenhuis en ducaten bij de apotheek!
Tussen de bedrijven door ben ik druk bezig met een cadeautje voor onze jongste dochter. Ze is 7 mei jarig en krijgt een Mickey and Friends verjaardag. Bij ons zijn (kinder)verjaardagen net even anders dan de meeste verjaardagen. Altijd een thema, en dan ook alles in het thema... En daar smul ik niet alleen van ( want oh, wat vind ik het heerlijk om het thema uit te zoeken, te knippen en te plakken en alles bij elkaar te sprokkelen om er weer een topfeest van te maken),maar ook onze dochters vinden het geweldig!
Dus als ik nu al tijd over heb,kan ik het niet gebruiken om de lentecollectie af te maken, maar ben ik aan het knippen,plakken etc.etc. voor haar verjaardag. En ook zijn we nog niet klaar voor de bruiloft, dus alle tijd wordt opgeslokt! Ken je dat gevoel dat de dagen te kort zijn? Nou dat is bij ons ( lees: mij) nu wel chronisch.
Als het cadeautje af is laat ik het hier natuurlijk zien en natuurlijk ook alle andere knutsels...
Helaas dus nog geen lentecollectie en ik vrees dat het zo stiekempjes aan een zomercollectie wordt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten