maandag 22 augustus 2011

De beloofde foto's...

Zoals beloofd hier de foto's van de tassen die we hebben gemaakt...
Eerst zijn we gaan shoppen voor stofjes.
Dit was nog een hele opgave omdat we niet
precies wisten wat we wilden en kiezen is ook al niet onze sterkste kant...

Toen vonden we dit prachtige witte stofje met bloemen, die wilden we alle twee wel! Tja, toen moest er nog een tegenstof gekozen worden... Gaan we voor fel of gaan we voor rustig... Mijn vriendin koos voor de zwart witte blokken, die vond ik ook mooi, maar dacht dan ben ik de tas straks kwijt aan onze oudste dochter...



Omdat ik toch moest kiezen ben ik maar voor grijze blokken gegaan.... ( eigenlijk ook niet handig want daar houd ze ook van) We hebben het zelfde patroon gemaakt( Tilda) en toch zijn onze tassen verschillend geworden.... We kijken dan ook tevreden terug op deze middag....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten