maandag 29 augustus 2011

Nieuwe jasjes....




Mijn naaimachine was duidelijk aan een nieuwe jas, toe dus dacht ik laat ik eens kijken of ik er zelf 1 kan maken... Nou het is redelijk gelukt, ben niet helemaal tevreden, maar dat komt omdat op de een of ander manier geplastificeerd katoen niet mijn ding is... Ik weet niet hoe het kan maar ik vind de steken niet mooi en ook is het stug om mee te werken... Soms kom ik op blogjes en dan zie ik de mooiste knutselwerkjes met dit materiaal en begrijp echt niet hoe ze het voor elkaar hebben gekregen zo netjes! Mijn respect is voor deze dames dan ook zeer groot!




Ook heb ik eindelijk de knoopjes aan de jas van onze jongste gemaakt,de knoopjes waren trouwens niet het probleem hoor, maar eerder de knoopsgaten. Net zoals het gepl.katoen is dat ook niet zo mijn ding( dat komt omdat ik ze eigenlijk nog nooit heb gemaakt!)... Heb wel 30 proefgaten gemaakt en geeneen was het zelfde! Nou na dik 3 maand,knooploos, in de kast te hebben gehangen, moest het er nu toch maar van komen.... Dus de stoute schoenen aan en toch maar begonnen... Ze zullen geen schoonheidsprijs winnen, de knoopsgaten, maar ze zitten er in, de jas kan dicht en onze dochter heeft dan eindelijk haar lang beloofde "zomer"jas! Nu nog maar hopen dat de jas past!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten