donderdag 31 mei 2012

De Meimaand voorbij... Alice in Wonderland!

Wat was het een gezellige meimaand! Het stond bol van de feestjes en leuke dingen, maar ook met minder leuke dingen... Mijn man is nog steeds thuis en daardoor ben ik druk met veel dingen, behalve bloggen... Hier wil ik dan ook mijn excuses voor aanbieden. Maar... misschien kan ik het wel goed maken met de volgende foto's? Veel kijkplezier! 7 mei was onze jongste dochter jarig en vierde ze haar 7e verjaardag! Het thema was Alice in Wonderland:
Een lekkere koek,kandijstick en een theezakje op een theezakjesonderzetter in theepotvorm, voor de juffen en meesters... Voor de kids in de klas:
Leuke boekenleggers horen er ook bij!
Zelfgemaakte deurhanger: "Down the Rabbithole"
Allemaal lekkers op de thematafel:
Grote theezakjes in een reuze kop en schotel:
Drink me:
Voor mee naar huis:
Waar moet ik heen?
De fotohoek was een succes: we hebben enorm originele foto's geschoten!
Ook was er natuurlijk een kinderfeestje in dit thema.... De grote theepot gevuld met Konijnenoren:
Wonderlijke lollies....
Slecht weer? Dan maar binnen picknicken...
De Hartenkoningin viert haar verjaardag en verwacht van iedereen een bijzonder cadeau.... Dus gaan we dat maken!
Ook wil ze graag dat iedereen juwelen meebrengt... dus rijgen we een bijzondere bloemenketting:
Humpty Dumpty is nog niet op het feest, de Koningin beveelt dat iedereen gaat zoeken, anders valt hij in duizenden stukjes van de muur af!
Voor straf heeft de Koningin de glimlach van de kat afgenomen... nu aan de kids de taak deze weer terug te plakken!
De kunstwerken:
Flamingo croquet moet natuurlijk ook nog gespeeld worden...
Na nog lekker patatjes te hebben gegeten en wonderlijke ijsjes in drop,bubblegum en zure matten smaak ging iedereen weer lekker naar huis en dit kregen ze mee :

Geen opmerkingen:

Een reactie posten