zondag 30 maart 2014

Lente!

Vandaag hebben we heerlijk van de lente genoten!

We hebben een wandeling gemaakt over de hei en weer leuke foto's gemaakt van onze meiden.Er was ook gezellig een vriendinnetje mee.

Ook was vandaag de einddatum van de lente-swap. We hebben een klein groepje dames waar mee we dit doen.

Hieronder zie je mijn bijdrage....



Het is een hele uitdaging... het budget voor het pakket mocht 7,50 zijn. Toch denk ik dat het al met al een leuk pakket is geworden!








De "hoofden" van deze knijper heb ik zelf beschilderd,ik ben erg blij met het resultaat en ik moet zeggen een heerlijk werkje als je eens geen ingewikkelde klusjes wilt doen. En het resultaat mag er zijn!

Toch blijf ik altijd onzeker als mijn pakketje met de post weggaat... Gelukkig was de ontvangster er blij mee!

Geniet nog lekker even van deze prachtige zondag, ik ga nog eens even surfen over het web.... ( dat is al zo lang geleden dat ik dat echt heb gedaan!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten